BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 18, 2016

SOUDELA CHEWY


Kami ingin bantu anda...Nak kami bantu anda??

TAK KUSYUK SOLAT SEBAB MENAHAN SAKIT SENDI DAN OTOT

MASUK KE PEJABAT/TEMPAT KERJA DENGAN RASA 
LESU, LEMAH, MENGANTUK & SELALU HILANG FOKUS?

PENGLIHATAN SEMAKIN KABUR

Bangun pagi solat rasa letih sangat...
Kepala rasa berdenyut-denyut, otot-otot dan sendi rasa ngilu je
Selalu je mengalami kejang otot...

Itu tandanya dalam badan banyak toksin..
darah tidak dapat mengalir dengan sepatutnya...
saluran banyak yang tersumbat....saluran usus dah kotor...

JANGAN RISAU... INI SOLUSINYA!!

SouDela Chewy dengan fomulasi dari 100% 
ekstrak Delima, Durian Belanda, Peria, Kurma dan Teh Hijau 
InsyaAllah mampu mengembalikan kesihatan anda...
 
100% DELIMA - mengandungi zat antioksidan dan pembekal 
vitamin A, C dan zat besi

100% PERIA - dapat membantu mengawal gula dalam darah

100% DURIA BELANDA - mempunyai khasiat untuk melawan 
sel sel kanser

100% KURMA - di kenali sebagai Superfood yang kaya dengan serat 
dan potassium yang dapat mengembalikan tenaga dengan segera

100% TEH HIJAU - adalah sumber detox yang paling berkesan 
untuk mengurangkan penyerapan lemak dalam badan...
paling berkesan untuk menurunkan berat badan

KHASIAT:
- Melancarkan pengaliran darah
- Mengawal gula dalam darah
- Menstabilkan tekanan darah
- Melegakan sakit2 otot dan sendi
- Mengembalikan tenaga
- mencantikkan kulit
- Menyingkirkan toksin dalam badan

(+) SERBUK MUTIARA

Terkejutkan!!! Niat untuk sihat je tapi cantik pun dapat....

Sebagai 'BONUSSS' untuk mereka yang menginginkan kulit yang 
cerah, gebu dan glowing, SouDela Chewy juga mengandungi Serbuk MutiaraJom cegah sebelum sakit. Rawat sebelum terlewat
SouDela - Ikhtiar Penawar Penyakit Dalaman

Harga PROMOSI!!
RM 55.00 
+ FREE Pos 1 Malaysia

 * TIDAK PAHIT
* SANGAT SEDAAPPP PERISA APPLE
* TIDAK ADA KESAN SAMPINGAN
* DALAM BENTUK TABLET SENANG DIBAWA
================================
TESTIMONI SOUDELA

1.
“Badan rasa letih dan lesu sangat bila nak bangun waktu pagi. Bila solat bahagian pinggang rasa sakit dan ngilu masa nk rukuk dan sujud....mungkin akibat dari kerja harian yang byk bergerak…tapi Alhamdulillah seminggu dua selepas mengamalkan SouDela Chwey ni terasa sangat perunahan tu..bangun pagi je rasa segar dan bertenaga…sakit kat pinggang hilang. Tapi yang paling BEST kulit saya jg jadi makin cantik, glowing & flawless .”
----------------------------------------------------
@ Puan Ila, Kota Bharu Kelantan

2.
“Ayah saya kebelakangan ni selalu je letih. Mungkin sbb ada masalah diabetes dan darah tinggi.. semenjak ayah mengamalkan SouDela, saya nampak banyak perubahan berlaku…Alhamdulillah ayah dah makin aktif dan bertenaga, tekanan darah dah makin stabil, bacaan gula pun dah makin turun..mata pun dh makin terang ...”
------------------------------------
@ Encik Yusof, Melaka

3.
“Akak ni baru je buat pembedahan fibr0id. Doktor nasihatkan buat masa sekarang jangan ambil lagi apa-apa kolegen.Sbbnya kolegen adalah makanan fibr0id.Takut fibr0id berulang balik.Akak juga ada penyakit darah tinggi dan kencing manis.Alhamdulillah ada kawan akak perkenalkan produk ni. SouDela ni tkde kolegen. Ia juga bantu akak stabilkan tekanan darah dan turunkan bacaan gula dalam darah. Akak rasa lagi sihat dan bertenaga lah skrg . Syukur Alhamdulillah..”
-----------------------------------------------
@Kak Ida, Puchong, Selangor





 
SIDEBAR: