BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 18, 2016

SOUDELA CHEWY


Kami ingin bantu anda...Nak kami bantu anda??

TAK KUSYUK SOLAT SEBAB MENAHAN SAKIT SENDI DAN OTOT

MASUK KE PEJABAT/TEMPAT KERJA DENGAN RASA 
LESU, LEMAH, MENGANTUK & SELALU HILANG FOKUS?

PENGLIHATAN SEMAKIN KABUR

Bangun pagi solat rasa letih sangat...
Kepala rasa berdenyut-denyut, otot-otot dan sendi rasa ngilu je
Selalu je mengalami kejang otot...

Itu tandanya dalam badan banyak toksin..
darah tidak dapat mengalir dengan sepatutnya...
saluran banyak yang tersumbat....saluran usus dah kotor...

JANGAN RISAU... INI SOLUSINYA!!

SouDela Chewy dengan fomulasi dari 100% 
ekstrak Delima, Durian Belanda, Peria, Kurma dan Teh Hijau 
InsyaAllah mampu mengembalikan kesihatan anda...
 
100% DELIMA - mengandungi zat antioksidan dan pembekal 
vitamin A, C dan zat besi

100% PERIA - dapat membantu mengawal gula dalam darah

100% DURIA BELANDA - mempunyai khasiat untuk melawan 
sel sel kanser

100% KURMA - di kenali sebagai Superfood yang kaya dengan serat 
dan potassium yang dapat mengembalikan tenaga dengan segera

100% TEH HIJAU - adalah sumber detox yang paling berkesan 
untuk mengurangkan penyerapan lemak dalam badan...
paling berkesan untuk menurunkan berat badan

KHASIAT:
- Melancarkan pengaliran darah
- Mengawal gula dalam darah
- Menstabilkan tekanan darah
- Melegakan sakit2 otot dan sendi
- Mengembalikan tenaga
- mencantikkan kulit
- Menyingkirkan toksin dalam badan

(+) SERBUK MUTIARA

Terkejutkan!!! Niat untuk sihat je tapi cantik pun dapat....

Sebagai 'BONUSSS' untuk mereka yang menginginkan kulit yang 
cerah, gebu dan glowing, SouDela Chewy juga mengandungi Serbuk MutiaraJom cegah sebelum sakit. Rawat sebelum terlewat
SouDela - Ikhtiar Penawar Penyakit Dalaman

Harga PROMOSI!!
RM 55.00 
+ FREE Pos 1 Malaysia

 * TIDAK PAHIT
* SANGAT SEDAAPPP PERISA APPLE
* TIDAK ADA KESAN SAMPINGAN
* DALAM BENTUK TABLET SENANG DIBAWA
================================
TESTIMONI SOUDELA

1.
“Badan rasa letih dan lesu sangat bila nak bangun waktu pagi. Bila solat bahagian pinggang rasa sakit dan ngilu masa nk rukuk dan sujud....mungkin akibat dari kerja harian yang byk bergerak…tapi Alhamdulillah seminggu dua selepas mengamalkan SouDela Chwey ni terasa sangat perunahan tu..bangun pagi je rasa segar dan bertenaga…sakit kat pinggang hilang. Tapi yang paling BEST kulit saya jg jadi makin cantik, glowing & flawless .”
----------------------------------------------------
@ Puan Ila, Kota Bharu Kelantan

2.
“Ayah saya kebelakangan ni selalu je letih. Mungkin sbb ada masalah diabetes dan darah tinggi.. semenjak ayah mengamalkan SouDela, saya nampak banyak perubahan berlaku…Alhamdulillah ayah dah makin aktif dan bertenaga, tekanan darah dah makin stabil, bacaan gula pun dah makin turun..mata pun dh makin terang ...”
------------------------------------
@ Encik Yusof, Melaka

3.
“Akak ni baru je buat pembedahan fibr0id. Doktor nasihatkan buat masa sekarang jangan ambil lagi apa-apa kolegen.Sbbnya kolegen adalah makanan fibr0id.Takut fibr0id berulang balik.Akak juga ada penyakit darah tinggi dan kencing manis.Alhamdulillah ada kawan akak perkenalkan produk ni. SouDela ni tkde kolegen. Ia juga bantu akak stabilkan tekanan darah dan turunkan bacaan gula dalam darah. Akak rasa lagi sihat dan bertenaga lah skrg . Syukur Alhamdulillah..”
-----------------------------------------------
@Kak Ida, Puchong, Selangor





Sunday, October 9, 2016

SOFEA MUSLIMAH

*SDA07*

SOFEA MUSLIMAH

RM 55.00 SM
RM 60.00 SS


Material : COTTON

Info :
* BFF for nursing (hidden zip)
* real colour may differ from picture due to editing n lighting
Jom dapatkan untuk koleksi anda sekarang!!

Sila print shot gambar untuk elakkan sebarang kekeliruan
warna/design semasa membuat pertanyaan/tempahan

Whatsapp / Telegram
:telephone_receiver:  +6013.202.2939















Saturday, October 8, 2016

SUCI - Trendy Color Jubah

*SDA07*
NEW ARRIVAL!!
SUCI - Trendy Color Jubah

 
HARGA : RM 65
+ POS : RM 6 SM / RM 9 SS

 
Material : Crepe

 
Ukuran:

 
SIZE S:
Labuh: 140cm
Ukurlilit Dada: 89cm
Pinggang: 83cm
Bahu: 36cm
Labuh tangan: 59cm

 
SIZE M:
Labuh: 141cm
Ukurlilit Dada: 94cm
Pinggang: 88cm
Bahu: 37.5cm
Labuh tangan: 59.5cm

 
SIZE L:
Labuh: 142cm
Ukurlilit Dada: 99cm
Pinggang: 93cm
Bahu: 39cm
Labuh tangan: 60cm

 
SIZE XL:
Labuh: 143cm
Ukurlilit Dada: 104cm
Pinggang: 98cm
Bahu: 40.5cm
Labuh tangan: 60.5cm

 
(Utk dapatkan ukuran dalam inci, sila bahagikan dengan 2.5)

 
NOTA: 10% perbezaan warna mungkin berlaku disebabkan 
resolusi skrin handphone atau monitor anda

***warna turquoise lebih kehijauan bukan kebiruan

Jom dapatkan untuk koleksi anda sekarang!!

Sila print shot gambar untuk elakkan sebarang kekeliruan
warna/design semasa membuat pertanyaan/tempahan


Whatsapp / Telegram
+6013.202.2939






















QEYNA DRESS

*SDA12*

Sopan dan ayu... 
Warna2 pun sedang mata memandang...
 
DR161002 QEYNA DRESS
#plussize

RM 76.00 SM
RM 79.00 SS

 
Material Cotton Spandex, cool and comfy
Round Neck

 
FREE SIZE #plussize


(Recommended Size 3XL till 5XL)
Shoulder 18in
Bust 48-52in
Arm Hole 22-26in
Sleeve 24in
Waist 46-52in
Hips 48-56in
Length 58in

 
Note : colour may different due to lighting and PC variance

 
Jom dapatkan untuk koleksi anda sekarang!!

 
Sila print shot gambar untuk elakkan sebarang kekeliruan
warna/design semasa membuat pertanyaan/tempahan

 
Whatsapp / Telegram
+6013.202.2939








KURUNG FLORAL WITH SIX PLETED SKIRT

*SDA10*

KURUNG FLORAL 
WITH SIX PLETED SKIRT

RM 79.00

+ FREE postage 1 Malaysia


Material Baju : Moss Crepe
Material Skirt :  Cotton Spandex
:Skirt cutting six pleted

FREE SIZE (fit to L)

Ukuran:
Bahu 17"
Dada 38"
Panjang Lengan 23"
Labuh Baju 33"

Skirt:
Pinggang 24"-36"
Punggung 32"-36"
Labuh 40"

Jom dapatkan untuk koleksi anda sekarang!!

Sila print shot gambar untuk elakkan sebarang kekeliruan
warna/design semasa membuat pertanyaan/tempahan

Whatsapp / Telegram
+6013.202.2939










JULIA TOP #plussize

 *SDA12*

TOP yang LETOPSSS....
Simple and elegant...

JULIA TOP  
#plussize

RM 65 SM / RM 69 SS


Made from Quality Moss Crepe
Round Neck
Back button

SIZE 1 (Label XL)
Shoulder 16.5in
Bust 44in
Sleeve 24in
Armhole 20in
Waist 46in
Hips 52in
Length (F) 24in
Length (B) 30iin

SIZE 2 (Label 3XL)
Shoulder 18.5in
Bust 50in
Sleeve 24in
Armhole 24in
Waist 54in
Hips 60in
Length (F) 27in
Length (B) 33in

Note :
Colour may different due to lighting and PC variance

Jom dapatkan untuk koleksi anda sekarang!!

Sila print shot gambar untuk elakkan sebarang kekeliruan
warna/design semasa membuat pertanyaan/tempahan

Whatsapp / Telegram
+6013.202.2939









 

 
SIDEBAR: