BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 8, 2015

REMPAH AYAM MADU


REMPAH AYAM MADU ISTIMEWA

  HOT SELLING offline kami!!!
Laa ni nak cecuba jual online pula ler...
Ce tngok ramai x yg minat Rempah Ayam Madu ni.

Rasanya memang superb sedap, mabeles sehingga menjilat jari tau. 
Bukan kami yang cakap ye... 
tapi customer feedback yang kata memang TERBAIKKK.

Bagi yang suka makan ayam panggang atau berkumpul 
buat aktiviti makan2 atau BBQ tu 
mai laa cuba perap dgn rempah ayam madu kami ni...

Tak susah mana pun nak buatnya...
Cuci ayam bersih-bersih pastu
taburkan je lah rempah ni dan perapkan selamat 3 jam. 
Lepas tu bolehlah bakar sehingga masak
menggunakan microwave, oven, atas bara api ke 
takpun pemanggang ajaib pun boleh jugak.

Senangkan? X payah nak kecah2 kan dapur anda 
dgn macam2 sos dan rempah 

Jom pilih2 paket mana yang sesuai dgn kegunaan anda,

Ada 2 peket dgn berat yang berbeza:
:
Peket 200 gm
(boleh perap utk 2 ekor ayam saiz sederhana)

Peket 500 gm
(boleh perap utk 4 -5 ayam saiz sederhana)
 
Caj Pos (1 - 3 Paket)
RM 7 SM / RM 11 SS

Berminat? Jom tempah sekarang!!
SMS / Whastapp / Telegram / WeChat
+6013.202.2939













 
SIDEBAR: